16 Temmuz 2012 Pazartesi

SKİNS FİNAL SEZONU HABERLERİ

İngiliz E4 kanalının  gençlik dizisi Skins'in geçtiğimiz haftalarda yapılan açıklamalar doğrultusunda önümüzdeki sene yedinci ve final sezonu ile karşımızda olacağını biliyoruz.

Geride kalan altı sezon boyunca tanıştığımız dizinin ünlü ve sevilen karakterlerinden bazılarının final sezonunda geri dönüş yapacağı daha önceden duyurulmuştu. Dizinin üçüncü ve dördüncü sezonu boyunca James Cook karakteriyle izlediğimiz 22 yaşındaki Jack O'Connell, geçtiğimiz haftalarda yaptığı açıklamada Skins'e önümüzdeki final sezonu için geri döneceğini belirten ilk isim olmuştu.

Nicholas Hoult'un The Sun'a ifadeleri şöyle: ''Hikayeye geri dönecek isimler arasında ben yer almıyorum. Skins'i seviyorum ancak bu durumu programıma sıkıştırabileceğime ihtimal vermiyorum. Mad Max: Fury Road çekimleri için Namibya'da bulunuyorum. Ve bu, bir süre için çok uzaklarda bulunacağım anlamına geliyor''.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder