8 Haziran 2012 Cuma

BEN AND KATE KONUSU

Fox kanalının bu sezon yayın hayatına girecek olan yeni dizisi Ben and Kate,  bekar bir anne ve onun kızını büyütmesine yardımcı olmak için yanına taşınan erkek kardeşinin yaşadıkları üzerine kurulu.
Kate Fox, yıllarca hayatı kuralına göre yaşamış ama hamile kalınca bütün hayatı karmaşa halini almış bir kadındır. Çalışan, sorumluluk sahibi bir anne profili çizen Kate, 5 yaşındaki kızı Maddie ile daha fazla zaman geçirebilmek ve onu büyütebilmek için de barmen olarak çalışmaktadır. Yıllar içinde her türlü zorluğa hazırlıklı bir hale gelen Kate, günün birinde belki de hazır olmadığı tek şeyi karşısında buluverir: Kardeşi Ben.
Ben Fox, belayı seven,  sorumluluktan çok, sorunluluk sahibi birisidir. Kardeşini ziyaret ettiğinde onun "nefes aldığını ama yaşamadığını" fark eden Ben, sahip olduğu amaçsız hayatta bir işe yaramaya karar verir ve kardeşinin kendine zaman ayırması için yeğeninin bakımını üstlenir. Kate'in buna pek sıcak bakmamasına rağmen, kabul etmesiyse komedinin fitilini ateşleyen şey olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder